Moja Hrvatska
Naslovnica Vijesti

Hrvatska turistička zajednica predstavila Lijepu Našu u Južnoj Koreji i Japanu

Korejski turisti Hrvatsku u znatnijoj mjeri posjećuju organizirano i to oko 73 posto, ali sve više i individualno, često u sklopu šireg europskog kružnog putovanja
18. rujna 2019. u 19:45 0 komentara 35 prikaza
Foto: Hrvatska turistička zajednica

Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom u Južnoj Koreji i Japanu organizira edukacijske radionice "Experience Croatia, Feel Slovenia" s ciljem promocije hrvatske i slovenske turističke ponude, ali vrši i edukaciju agenata koji u svojoj ponudi nude ili će tek nuditi Hrvatsku i Sloveniju. 

Više od sunca i mora Turistički klaster Slavonija predstavljen u Beču

Prva radionica, namijenjena predstavnicima turoperatora i agencijama, koju je posjetio i dr. Damir Kušen, veleposlanik Republike Hrvatske u Republici Koreji, održana je u Seoulu, dok se druga održava danas u Tokiju.
 
"Edukacijska radionica u Seoulu održava se upravo u trenutku kada smo u fazi posljednjih formalnih procedura za otvaranje predstavništva HTZ-a u Južnoj Koreji. Veliki interes na radionicama, gdje je sudjelovalo više od 60 etabliranih partnera, dokaz je kako naše aktivnosti usmjerene na korejsko tržište daju rezultate", izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu turističke godine s korejskog tržišta ostvareno 377 tisuća noćenja, što predstavlja rast od pet posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

"Nastavno, na višegodišnju charter povezanost Hrvatske i Koreje, od prošle godine Seoul i Zagreb povezala je izravna redovna linija avioprijevoznika Korean Airlinesa koja uspješno nastavlja prometovati i tijekom ove turističke godine", istaknuo je Staničić.

Sydney Interes za hrvatskom turističkom ponudom nadmašio sva očekivanja

Među turističkim agencijama i turoperatorima u Seoulu sudjelovali su: Interpark Tour, najznačajnija korejska online turistička agencija, Mode Tour, jedna od najznačajnijih agencija za organizaciju individualnih i skupnih aranžmana te SM Town Travel, agencija koja u listopadu ove godine u Zagreb i Dubrovnik dovodi veliku skupinu nagradnog motivacijskog putovanja tvrtke Amway. Radionicu koju je s hrvatske strane vodio Zoran Horvat, novoizabrani direktor predstavništva HTZ-a u Seulu, posjetilo je i 11 predstavnika korejskih medija specijaliziranih za lifestyle i putovanja.
 
Inače, korejski turisti Hrvatsku u znatnijoj mjeri posjećuju organizirano i to oko 73 posto, ali sve više i individualno, često u sklopu šireg europskog kružnog putovanja. S druge strane, u prometu japanskih turista prema Hrvatskoj primjećuje se povećanje broja individualnih putovanja u odnosu na organizirana putovanja. 

Experience Croatia, Feel Slovenia Turistička ponuda Hrvatske prvi put predstavljena u Australiji

Tipična "hrvatska" tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik. Prema ostvarenom broju noćenja, odredišta koje bilježe najveći promet s korejskog i japanskog tržišta su Zagreb, Dubrovnik, Split, Opatija, Zadar i Plitvička Jezera. Tijekom svog boravka, korejski i japanski gosti najčešće se odlučuju za boravak u hotelima. Korejski turisti najčešće borave u hotelima s tri i četiri zvjezdice, dok japanski traže objekte s četiri i pet zvjezdica. U pogledu sezonalne distribucije prometa, Japanci i Koreanci iznadprosječno pridonose afirmaciji pred i posezone, s obzirom na to da vrhunac prometa u Hrvatskoj bilježe u svibnju, lipnju, rujnu i listopadu.

Mirella-Marie Radman Prošla NATO i Harvard Hrvatica iz Toronta vidi drukčiju turističku Hrvatsku

Na radionicama u Seoulu i Tokiju s hrvatske strane sudjeluje pet hrvatskih subjekata, među kojima su Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Istarske i Zadarske županije te grada Zagreba, s tim da će se u Tokiju predstaviti i Turistička zajednica Kvarnera uz prisustvo Dražena Hrastića, hrvatskog veleposlanika u Japanu. Sa strane Slovenske turističke organizacije sudjeluju Ljubljana Tourism i Julijske Alpe. Za sudionike obje radionice pripremljena je i nagradna igra koja uključuje zrakoplovne karte Turkish Airlinesa prema hrvatskim i slovenskim odredištima.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.