Moja Hrvatska
Naslovnica Vijesti

Interes za hrvatskom turističkom ponudom nadmašio sva očekivanja

Hrvatska turistička delegacija održat će danas u Sydneyu predstavljanje pred 20-ak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija
04. srpnja 2019. u 21:33 0 komentara 158 prikaza
Foto: Hrvatska turistička zajednica
Pogledajte galeriju 1/3

Nakon iznimno uspješnog ovotjednog predstavljanja u Melbourneu, Hrvatska turistička zajednica prvi put u povijesti prezentirala je Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u australskom Sydneyu pred vodećim australskim turoperatorima i 82 australska turistička agenta, kao i prošli put, u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom "Experience Croatia, Feel Slovenia".

Experience Croatia, Feel Slovenia Turistička ponuda Hrvatske prvi put predstavljena u Australiji

Hrvatska turistička delegacija održat će danas u Sydneyu predstavljanje pred 20-ak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get lost magazina, Marie Claire, Gourmet Travellera, Travela Weekly Australia, SBS-a, Harper's Bazaara, Travel Tolka, KarryOna, Escapea, Luxury Travel Magazina, MiNDFOOD-a, The Australian Women's Weeklyja i drugih.

"Moram priznati da je interes za Hrvatskom i hrvatskom turističkom ponudom u Australiji nadmašio sva naša očekivanja. Održali smo predstavljanje pred vodećim australskim turoperatorima koji u svojim programima već nude Hrvatsku, ali ono što posebno veseli  jest to što brojni turistički agenti zbog velikog interesa Australaca za putovanjem u našu zemlju priželjkuju suradnju s hrvatskim turističkim subjektima", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je u ovoj godini Hrvatskoj turističkoj zajednici fokus pojačana promocija Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, SAD-a, Kanade, Singapura, Južne Koreje i posebno Australije.

Prezentaciji u Sydneyu prisustvovali su, između ostalog, turoperatori kompanije Experience Croatia & More s više od 40 godina iskustva u turističkoj industriji koja je prva uvela Hrvatsku kao turističko odredište na australskom tržištu; Greece and Mediterranean Travel Centre, australska agencija specijalizirana za prodaju Grčke, Egipta, Italije, Španjolske, Malte i Hrvatske; Excite Holidays, vodeća australska, ali i globalna putnička platforma koja pruža usluge putovanja, smještaja, prijevoza te Sun Island Tours turoperator specijaliziran za prodaju Hrvatske, Cipra, Egipta, Grčke, Izraela, Italije, Jordana, Malte, Portugala, Slovenije, Španjolske i Turske.

GODINA KULTURE Austrija – Hrvatska 2017. Književna i turističko-gastronomska ponuda Novalje oduševila Bečane

"Interes Australaca za putovanjem u Hrvatsku iz godine u godinu raste, oni su putnici koji ne miruju, vole adrenalin, sport, dobru zabavu i odličnu hranu, a vaša zemlja time obiluje. Hrvatsku Australci žele vidjeti i istražiti", istaknuo je Paul Polyviou, izvršni direktor Sun Island Toursa, pohvalivši se kako su ove godine izdali posebnu brošuru posvećeno isključivo kružnim putovanjima hrvatskom obalom.

"Tržište Australije posebno je bitno za naš grad jer australski gosti ostaju duže na odredištu, a za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama. Od 2015. godine bilježimo konstantni porast gostiju iz Australije. Tada smo zabilježili 16.896 dolazaka i 33.716 noćenja, dok smo 2018. godine zabilježili 30.636 dolazaka i 64.288 noćenja, što predstavlja porast od čak 81 posto u dolascima i 91 posto u noćenjima", napomenula je direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld, dok je Luka Olivari, predstavnik Rijeke, europske prijestolnice kulture 2020., istaknuo kako je Rijeka izvrsno prihvaćena od australskih putničkih agenata.

"Australski turistički djelatnici posebno su zainteresirani za umjetnost, obrazovanje i pop-kulturu, u čemu Rijeka već godinama prednjači. Rijeka je do sada bila manje poznate odredište putnicima iz Australije i ove radionice pridonijele su povećanju turističke atraktivnosti cijele regije i jačanju identiteta grada koji teče", zaključio je Olivari.

Mirella-Marie Radman Prošla NATO i Harvard Hrvatica iz Toronta vidi drukčiju turističku Hrvatsku

Podsjetimo, prezentaciji i radionicama sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka – europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Ljubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours. Predstavljanju hrvatske turističke ponude u Sydneyu sudjelovao je i generalni konzul Ivica Glasnović. 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.