Naslovnica Vijesti

Hrvatski džem među prvih deset u SAD-u

Na Meetingu G2.4 očekuje vas panel "Uspjeh ide kroz želudac" na kojem će sudjelovati predstavnici hrvatskih tvrtki koje uspješno izvoze svoje delikatesne proizvode na razna tržišta
05. listopada 2018. u 00:06 0 komentara 246 prikaza
Foto: Meeting G2

Hrvatska je poznata po dobroj hrani, a mnoge tvrtke posljednjih godina počele su se baviti proizvodnjom raznih delikatesa i pića. 

Haavard Johannessen, Norveška U Slavonskom Brodu proizvodim opremu za vojsku i sve izvozim

Na Meetingu G2.4 očekuje vas panel "Uspjeh ide kroz želudac" na kojem će sudjelovati predstavnici hrvatskih tvrtki koje uspješno izvoze svoje delikatesne proizvode na razna tržišta, a istodobno su neki od njih manje poznati široj javnosti ili nismo svjesni njihova međunarodnog uspjeha.

Darko Pervan Steve Jobs drvne industrije Kralj laminata od Hrvatske planira napraviti Švedsku

Primjerice, tvrtka UP Energy Beverages proizvodi i distribuira energetska pića na tržište Kine. Agropošta svoje prirodne sokove prodaje u Harrodsu, trgovačkom centru s luksuznom robom u Londonu, a džem od smokvi od brenda Dida Boža/Dalmatia nalazi se među prvih deset džemova u SAD-u. Na panelu će sudjelovati i predstavnici tvrtke Volim ljuto, Dobro, OPG Chiavalon i vinoteke Bornstein. 

Gradnja Izvoze u Švedsku Uspjeli u Slavoniji: Založili smo nekretnine svojih roditelja, podigli kredit i krenuli

Više o ovogodišnjem događaju, koji će se održati od 12. do 15. studenoga 2018., možete doznati na službenoj internetskoj stranici...

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.