Pogled u budućnosti

Hrvatski džem među prvih deset u SAD-u

Meeting G2
05.10.2018.
u 00:06

Na Meetingu G2.4 očekuje vas panel "Uspjeh ide kroz želudac" na kojem će sudjelovati predstavnici hrvatskih tvrtki koje uspješno izvoze svoje delikatesne proizvode na razna tržišta

Hrvatska je poznata po dobroj hrani, a mnoge tvrtke posljednjih godina počele su se baviti proizvodnjom raznih delikatesa i pića. 

Na Meetingu G2.4 očekuje vas panel "Uspjeh ide kroz želudac" na kojem će sudjelovati predstavnici hrvatskih tvrtki koje uspješno izvoze svoje delikatesne proizvode na razna tržišta, a istodobno su neki od njih manje poznati široj javnosti ili nismo svjesni njihova međunarodnog uspjeha.

Primjerice, tvrtka UP Energy Beverages proizvodi i distribuira energetska pića na tržište Kine. Agropošta svoje prirodne sokove prodaje u Harrodsu, trgovačkom centru s luksuznom robom u Londonu, a džem od smokvi od brenda Dida Boža/Dalmatia nalazi se među prvih deset džemova u SAD-u. Na panelu će sudjelovati i predstavnici tvrtke Volim ljuto, Dobro, OPG Chiavalon i vinoteke Bornstein. 

Više o ovogodišnjem događaju, koji će se održati od 12. do 15. studenoga 2018., možete doznati na službenoj internetskoj stranici...

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije