Hrvatska je poznata po dobroj hrani, a mnoge tvrtke posljednjih godina počele su se baviti proizvodnjom raznih delikatesa i pića.
Na Meetingu G2.4 očekuje vas panel "Uspjeh ide kroz želudac" na kojem će sudjelovati predstavnici hrvatskih tvrtki koje uspješno izvoze svoje delikatesne proizvode na razna tržišta, a istodobno su neki od njih manje poznati široj javnosti ili nismo svjesni njihova međunarodnog uspjeha.
Primjerice, tvrtka UP Energy Beverages proizvodi i distribuira energetska pića na tržište Kine. Agropošta svoje prirodne sokove prodaje u Harrodsu, trgovačkom centru s luksuznom robom u Londonu, a džem od smokvi od brenda Dida Boža/Dalmatia nalazi se među prvih deset džemova u SAD-u. Na panelu će sudjelovati i predstavnici tvrtke Volim ljuto, Dobro, OPG Chiavalon i vinoteke Bornstein.
Više o ovogodišnjem događaju, koji će se održati od 12. do 15. studenoga 2018., možete doznati na službenoj internetskoj stranici...