Moja Hrvatska
Naslovnica Priče

U Zagrebu ostvario američki san

Joe Bašić rođen je 1971. u obitelji ličkih pečalbara koji su se šezdesetih godina odselili u Toronto, a diplomirao je u Kanadi marketing na uglednoj Ivey Business School na Western Universityju
23. lipnja 2017. u 08:07 0 komentara 5297 prikaza
Joe Bašić
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Predsjednik Kanadsko-hrvatske poslovne mreže Josip Joe Bašić iz Toronta, sa zagrebačkom adresom i poduzetničkim duhom osvaja vrhunce kreativne industrije u Hrvatskoj, a posebno organizacijom festivala elektronske glazbe Ultra Europe u srcu Dalmacije. 

Alen Vukobrad Hrvatski trener u Barceloninoj akademiji U Kanadi ostvario životni san i nakon 12 godina ostaje mu još samo jedan izazov

Taj događaj u Split privlači posjetitelje iz 140 zemalja u jeku turističke sezone i ostvaruje rast potrošnje od oko 300 milijuna kuna.

Bašićeve su komunikacijske i marketinške sposobnosti višestruke. Kada je 1997., sa samo 26 godina, odlučio napustiti zavičajni Ontario i otići živjeti u Hrvatsku, domovinu svojih roditelja, nije ni slutio da će u Zagrebu ostvariti američki san. 

U Hrvatskoj, gdje je zasnovao obitelj, spretno je pokrenuo tvrtku MPG koja se bavi organizacijom događaja, merchandisingom i BTL marketingom.

Afirmirao se kao jedan od najuspješnijih poduzetnika u kreativnim industrijama i to u području prezentacije suvremenog glazbenog stvaralaštva. 

Rođen je 1971. u obitelji ličkih pečalbara koji su se šezdesetih godina odselili u Toronto, a diplomirao je u Kanadi marketing na uglednoj Ivey Business School na Western Universityju. 

Još tijekom studija posrećilo mu se pa je ostvario poticajne kontakte s promotivnim stručnjacima čiji su klijenti bile svjetske multinacionalne korporacije kao što su Pepsi, Lays, IBM, Gillette, Visa... Osnovao je tvrtku u Hrvatskoj i počeo raditi ono za što se školovao – promociju. 

Zahvaljujući obrazovanju u Kanadi, posjedovao je know-how koji su ubrzo primijetile najveće hrvatske tvrtke, ali i globalni poslovni divovi.

Među prvima angažirala ga je duhanska industrija, distributeri pića, kao i ostali proizvođači vodećih marki ovdašnjeg tržišta. 

Organizirao je različite događaje i koncerte pa se posao razvijao prema zabavljačkoj branši i rastućim kreativnim industrijama. 

U glazbi prvi uspjeh postigao je koncertom Fat Boy Slima u Umagu. Josipove ambicije s vremenom su rasle prema megaspektaklu kakav je Ultra Europe festival. 

Prva Ultra održana je u Splitu 2013. kao rezultat sedmogodišnjih pregovora s Ultra World Wide (UWW) vlasnicima licencije iz Miamija da Hrvatska dobije domaćinstvo tog spektakla u čast ulaska u Europsku uniju.

Ultra festival odmah je u dalmatinske blagajne slio vrtoglavih pola milijarde eura, a Splitom je za tjedan dana prodefiliralo više od 150 tisuća posjetitelja, upisavši ga na kartu globalnih top odredišta.

Ministarstvo turizma Ultri je dvije protekle godine zaredom dodijelilo nagradu, proglasivši ga najvećim međunarodnim događajem dosad organiziranim u Hrvatskoj. 

Osim u Hrvatskoj, Ultra festivali održavaju se na desetak planetarnih lokacija i to u Tokiju, Miamiju, Singapuru, Riju i sličnim zabavljačkim carstvima suvremenoga svijeta.

Joe Bašić nepogrešivo je prognozirao kako će Split nakon pet godina Ultra Europe Music festivala biti veliko svjetsko turističko središte mladih što, prema njegovu mišljenju, zaslužuje to tisućljetno srce Mediterana. 

Tako će se peti najveći festival elektronske glazbe u Hrvatskoj održati na Poljudu u Splitu od 14. do 16. srpnja 2017., najavili su početkom svibnja organizatori festivala.

Prošle godine Ultru je nakratko vodio Nikola Bušljeta, koji je od početka surađivao s Bašićem do njegova trećeg izdanja, no nije ostvario pozitivnu komunikaciju s domaćinima. 

Ta činjenica u igru je vratila meštra zabave Bašića koji je festival i doveo u Hrvatsku, ohrabrivši domaćine i splitske turističke djelatnike riječima: "Ultra Europe ostvaruje više od milijardu impresija godišnje na društvenim mrežama i ne znam koji drugi događaj bi Hrvatska mogla organizirati da postignemo ovakav efekt. Uz to, ovim festivalom uspjeli smo se jako dobro afirmirati među mladima, a radi se o populaciji koju je najteže privući. Mladima nije važna obična reklama, oni idu tamo gdje je njima izazovno, a festival Ultra je već drugu godinu zaredom proglašen najboljim festivalom na svijetu".

Srećom, vlasnik licencije, tvrtka Ultra Worldwide povjerovala je Bašiću, objavivši da festival ipak ostaje u Splitu te zajedno s tvrtkom Joa Bašića MPG Live nastavljaju s pripremama kako bi jubilarno izdanje bilo najbolje do sada. 

Od svoje premijere u Hrvatskoj 2013. godine, događaj svake godine posjeti tisuće strastvenih ljubitelja glazbe s udaljenih meridijana, a zahvaljujući Ultri splitski Poljud proteklih godina pozicionirao se kao jedno od vodećih festivalskih odredišta u Europi.

Bašićeva tvrtka MPG Live, ekskluzivni organizator i promotor festivala Ultra Europe, poručuje da će zajedno s partnerima, tvrtkom Ultra Worldwide, nastojati pronaći rješenje kako bi festival zadržali u Splitu i sljedećih pet godina. 

Victor Dodig Victor Dodig Jedan od najuspješnijih Hrvata u Kanadi: Nije važno koliko čovjek zarađuje nego što čini s tim novcem ACAP Chicago Žele uspjeti u nečemu što mnogima nije pošlo za rukom – povezivanju iseljene i domovinske Hrvatske Mate Rimac u Kanadi Kanadski Hrvati Mati Rimcu možemo ponuditi nešto što sigurno ne može niti Silicijska dolina
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.