Raskošna vjenčanja na atraktivnim destinacijama te poslovne manifestacije koje ostaju u pamćenju sudionika posljednjih godina privlače sve veću pozornost. Nicole Šimunac, posvetila je svoje znanje i poslovno iskustvo promociji hrvatskih destinacija za krug ljudi koji žele uživati u prirodnim ljepotama i znamenitostima Hrvatske.
Uz poslovnu karijeru i majčinstvo ova uspješna poduzetnica rođena u Torontu, neumorno promovira hrvatske brendove i proizvode u Kanadi i u svijetu.
“Većina nas koji živimo izvan granica Hrvatske često govorimo strancima što sve Hrvatska nudi. Ne samo u turizmu, već i u ponudi fantastičnih brendova, i poslovnih ideja koje su su već prisutne na tržištu ali nisu dovoljno poznate širem krugu ljudi. Svjetski trendovi za elitni turizam traže autohtone proizvode, vrlo kvalitetne i napravljene u malim serijama. Na hrvatskom je tržištu mnoštvo kvalitetnih brendova koji trebaju doći do svojih odabranih potrošača.”
Nakon što je pred tri godine s lokalnim partnerom u Dubrovniku organizirala raskošno vjenčanje na tvrđavi Lovrijenac, Nicole se odlučila ozbiljnije posvetiti poslovima s hrvatskim partnerima.
S lokalnim teamom iz Dukata Events, čija je vrlo talentirana vlasnica Katarina zamijenila je svoju rodnu Kanadu za život u Dubrovniku, počela je suradnja koja se ne bazira samo na altruizmu i želji za promocijom Hrvatske nego je i u poslovnom smislu isplativo.
Životopis ove poduzetnice uistinu je impresivan: uz MBA diploma prestižnog programa Schulich School of Business na Sveučilištu York u Torontu, te iskustvo iz farmaceutske industrije, iz Nicole je 25 godina iskustva. Nicole se posljednjih godina bavila organizacijom velikih modnih i sportskih manifestacija, te filmskih premijera.
Kroz dugogodišnji rad za The Bay (Hudson’s Bay) kompaniju, najveći i najstariji trgovački lanac u Kanadi, koji je ujedno i vlasnik brenda Sacks Off Sixth, stekla je bogato radno iskustvo u modnoj industriji, prodaji i marketingu. Njen je team dizajnirao i promovirao sportske linije odjeće za kanadski olimpijski team za Olimpijade u Pekingu, Vancouveru i Londonu.
Povrh toga je organizirala brojne filmske premijere u sklopu Toronto Filmskog festivala za klijente poput Ryana Goslinga, Bradleyja Coopera, Rachel McAdams, Marka Wahlberga, Emily Blunt, Emily Stone, Kate Hudson, Colina Firtha, i Madonnu.
Nakon što je nadogradila svoje iskustvo u marketingu i prodaji te organizaciji posebnih događaja Nicole je osnovala svoju tvrtku ‘Events & Company’ koja ima zanimljive partnere u poslovnom svijetu. Među najpoznatijim klijentima ističu se: Microsoft, HP, the Sundance Film Festival, TIFF, David Yurman, Vanity Fair, INK Entertainment, te kanadski brend TREC koji prerađuje konoplju. “Do sada sam u svom radu promovirala osobne proslave i korporativne događaje. Svoje projekte realizirala sam diljem Kanade te u New Yorku, Chicagu, Londonu, pa je tako došao red i na Hrvatsku. Ovo je dobar trenutak da iskoristitim svoje znanje, iskustvo i poslovne veze za promociju hrvatskih proizvoda,” naglašava Nicole koja odnedavno radi na promociji hrvatskih vina u Kanadi.
“Prilikom organiziranja različitih događaja za moju tvrtku upoznala sam Sašu Muradorija iz glavnog kanadskog grada Ottawe koji je započeo uvoziti hrvatska vina u Ontario. Njegova tvrtka koju ima s kanadskim partnerima ‘Croatia Unpacked’ prodaje autohtona hrvatska vina. Zajedno smo nastavili organizirati promociju izvrsnih vina a zasada imamo odličan odjek na tržištu. Priča o hrvatskim vinima tek se razvija, a na pomolu su nove prilike za veliko kanadsko tržište vina. Stoga ćemo sljedećih nekoliko mjeseci nastaviti s uzbudljivim promotivnim događajima. Smatram da svima treba malo malvazije, pošipa i plavca u životu!”
Osim promocije vina, Nicole surađuje sa wellness brendom Re.Vityl koji se fokusira na prirodne proizvode za promociju sna i sveukupnog zdravlja. Suvlasnica brenda Iva Millereau, rođena Osječanka sa adresom u Hong Kongu, koristi hrvatska eterična ulja za Re.Vityl proizvode, maski za spavanje i cijele palete proizvoda za opuštanje. Drugi zanimljiv proizvod su tartufi, a vlasnica tvrtke ‘White Truffles” Wanda Srdoč iz Toronta ostvarila je suradnju s restoranima i trgovinama diljem Kanade koji imaju u ponudi hrvatske tartufe.
“Naši su poduzetnici uporni, kreativni i obzirni u plasiranju svojih proizvoda na nova tržišta. Preostaje ogroman posao u promociji. Ponosna sam da mogu surađivati s modeling agencijom iz Calgaryja s našom kanadskom Hrvaticom Antoniom Klotz koja traži nova lice medu modelima u kanadskoj dijaspori.
Veseli me suradnja s Ivom Grbešić, TV voditeljicom i influencericom @ivagrbesic, Dianom Škara-Becevello @dianashealthyliving i @girlsdrinkwinetoo koja je izvrsna poznavateljica vina i vinskog tržišta, Ivanom Ćosićem entuzijastičnim influencerom @ljetoincroatia, koji promovira hrvatske turističke destinacije te Katarinom Moguš vrlo popularnom Instagram Influencericom vlasnicom brenda ‘En Flique Creative’. Zajednički napori u promicanju Hrvatske u Kanadi donose bolje rezultate. Drago mi je da se možemo ujediniti oko zajedničkih projekata za unaprjeđenje vlastitih tvrtki i proizvoda te ujedno brendirati Hrvatsku u svijetu. To mi daje inspiraciju da nastavim raditi s fantastičnim hrvatskim brendovima i partnerima, kako bi proširili našu kolektivnu priču.”
Nesporno vodeće mjesto u promociji hrvatskih proizvoda i tvrtki u Kanadi ima Kanadsko-hrvatska komora. Kroz njihova nastojanja već se duži niz godine razvija intenzivnija suradnja između hrvatskih i kanadskih poduzetnika i organizacija. Postoje veliki potencijali za plasman Hrvatske kao turističke destinacije te hrvatskih proizvoda na kanadskom tržištu. Pojedinačni napori poduzetnika u hrvatskoj dijaspori uspješno vode u tome smjeru.