Četvrto izdanje konferencije MEETING G2 pod nazivom "Pogled u budućnost", usmjereno je na poslovno povezivanje domovinske i iseljene Hrvatske, a održat će se od 12. do 14. studenoga 2018. u Kongresnom centru FORUM Zagreb u Zagrebu.
I ovogodišnja konferencija, kao i prethodne tri, bit će organizirana pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović i uz podršku brojnih državnih i lokalnih institucija.
Na konferenciji koju organizira multidisciplinarna skupina Hrvata iz dijaspore i domovine, očekuju se brojni uspješni poslovni ljudi hrvatskog podrijetla iz svih dijelova svijeta, kao i tvrtke iz Lijepe Naše koje se žele predstaviti i povezati da bi razvijale postojeće te nove proizvode i usluge.
Dosad je na "Meetingu G2" sudjelovalo više od 150 Hrvata koji imaju uspješne tvrtke u 26 zemalja svijeta, a ukupno su konferencije okupile više od 550 sudionika koji su ostvarili vrijedne kontakte te razmijenili brojne ideje.
"Generalni cilj konferencije i dalje ostaje umrežavanje poslovnih ljudi hrvatskog podrijetla iz cijelog svijeta, povećanje ulaganja iseljeništva u domovinu, promoviranje hrvatskih proizvoda i zemlje na svim kontinentima te zaustavljanje ''odljeva mozgova''. Uvjereni smo da Hrvatska ima veliki neiskorišteni potencijal i vrlo dobru kvalitetu života te čvrsto vjerujemo da zapravo ima osam milijuna stanovnika, a ne samo 4,3 koliko ih živi u domovini", rekao je Josip Hrgetić, predsjednik udruge "Meeting G2".
I na ovogodišnjoj konferenciji predstavit će se mogućnosti ulaganja u Hrvatsku, primjeri najbolje prakse te specifičnosti industrija. Prvi dan rezerviran je za "Who’s Who in G2?" tijekom čega će se svaki sudionik moći predstaviti u kratkoj formi i razmijeniti kontakte s ostalima kao i za "pitch-sesiju" na kojoj će se predstaviti deset hrvatskih startupova s ciljem dobivanja financijske podrške od poslovnih ljudi diljem svijeta.
Drugi dan rezerviran je za sedam panel-diskusija putem kojih će se obrađivati teme o turizmu, hrvatskim delikatesama, blokchain-inicijativama, stanju tržišta nekretnina, ali i raspravljati o potencijalima hrvatskih gospodarskih komora diljem svijeta, kao i o preduvjetima za veća ulaganja dijaspore u zemlju.
Na panelima će nastupiti više od 40 sudionika, poznatih hrvatskih gospodarstvenika iz zemlje i svijeta, kao i predstavnika državnih i lokalnih institucija.
Primjerice, na panelu "Uspjeh ide kroz želudac" o proizvodnji delikatesa u Hrvatskoj nastupit će, uz predstavnike tvrtki Agropošta, Volim Ljuto i Podravka, i Neb Chupin, kreator brenda Dida Boža odnosno Dalmatia, koji godinama uspješno na svjetsko tržište plasira delikatesne džemove. Izdvajamo i panel "Hrvatski turizam – Out of the box" o netradicionalnim oblicima turizma u svrhu produljenja turističke sezone.
Na stranici meeting-g2.com mogu se pronaći detaljnije informacije o ovogodišnjem programu te dosadašnjim skupovima, a zainteresirani se mogu prijaviti online.
Možeš si ti s tih drugih 4 milijuna nešto obrisati kad tu ne žive i ne plaćaju porez u Hrvatskoj.