Moja Hrvatska
Naslovnica Vijesti

Predsjednica: Bitno je slušati što nam iseljenici govore i predlažu

Tijekom programa "Who is Who in G2" svaki sudionik dobio je priliku ukratko predstaviti svoje poslovanje i istaknuti s kime se želi povezati
06. studenoga 2019. u 09:53 0 komentara 68 prikaza
Foto: Meeting G2
Pogledajte galeriju 1/7

Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović službeno je otvorila konferenciju MEETING G2.5 – Gradimo poslovne mostove. Peto izdanje konferencije koja se, s ciljem poslovnog povezivanja domovinske i iseljene Hrvatske, održava u Kongresnom centru Forum Zagreb, okupilo je više od 200 poslovnih ljudi hrvatskog podrijetla iz 18 zemalja.

Meeting G2.4. Komercijalisti u iseljeništvu kao novi gospodarski adut Hrvatske

Obraćajući se sudionicima konferencije, Predsjednica je izjavila: „Cijela jedna Hrvatska živi izvan granica naše države, stoga je bitno slušati što nam iseljenici govore i predlažu. Iako smo napravili korake naprijed u gospodarstvu, pred nama je još uvijek dug put. Želimo li se brže razvijati važno je ostaviti novi prostor poduzetnicima da rade ono što najbolje znaju. Vaše iskustvo i znanje su vjetar u leđa, posebice mladima te stoga imate priliku odigrati važnu ulogu u budućnosti. Ostanimo zajedno u radu za bolje sutra u izgradnji nove Hrvatske“.

Konferencija je započela u ponedjeljak poslijepodne „pitch sesijom“ odnosno, natjecanjem šest hrvatskih start-upa koji su pred žirijem, sastavljenim od poduzetnika iz zemlje i svijeta, u samo 10-ak minuta trebali predstaviti svoje inovativne projekte. Najboljim je proglašen start-up Miret koji se bavi proizvodnjom najekološkijih tenisica na svijetu, a nagrađen je besplatnim pohađanjem jednodnevne radionice konzultantske kuće PWC te promotivnim videom u produkciji časopisa Poduzetnik. Ostali sudionici natjecanja bili su Clover, MeshPoint, STEM, Worcon i Venatus Jones.

Meeting G2.4 I povratak iseljenika dio je prioriteta razvojne politike

U nastavku programa održano je predstavljanje pet uspješnih hrvatskih franšiza, članica Zajednice franšiznog poslovanja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. To su redom Body Creator - program za mršavljenje i oblikovanje tijela koji uspješno posluje već 18 godina, Business Caffe – koncept poslovnog povezivanja koji se održava u sedam zemalja, Direct booker – agencija za najam privatnog smještaja koja svoje usluge pruža putem 21 poslovnica u sedam zemalja, Place2go – specijalizirani magazin s distribucijom i prodajom u 15 zemalja te Surf'n'fries – prodaja prženih krumpirića u posebno dizajniranoj ambalaži s više od 60 prodavaonica u 20 zemalja na četiri kontinenta. U Hrvatskoj trenutačno posluje oko 200 franšiznih sustava s oko 17.000 zaposlenih, na oko 1000 lokacija. Međutim, prostora za napredak ima jer je, od ukupnog broja franšiza na hrvatskom tržištu, njih samo oko 12 posto hrvatskog porijekla.

Vrsna Chocolates Dijaspora pomaže u plasiranju čokolade obogaćene hrvatskim duhom

Tijekom programa Who is Who in G2 svaki sudionik dobio je priliku ukratko predstaviti svoje poslovanje i istaknuti s kime se želi povezati. Tako je na jednome mjestu predstavljen niz uspješnih projekata – od građevinskih i metalurških preko turističkih, IT i HR usluga sve do konzalting usluga za savjetovanje poduzetnika i komunikacijski menadžment.

Jučer je na programu bilo pet panel-diskusija na kojima je sudjelovalo više od 30 sudionika, poznatih hrvatskih gospodarstvenika iz zemlje i svijeta, kao i predstavnika državnih i lokalnih institucija, a razgovaralo se o Hrvatima i modi, aktualnostima u domaćem IT sektoru, iznimnim hrvatskim izvoznicima, uspješnom poslovnom povezivanju Kanade i Hrvatske te iskustvima rada Hrvata poduzetnika u Austriji.

Luke Jurčević Upoznajte Hrvata koji je osigurao prvi bežični internet na nekom velikom sportskom događaju

Između panela čulo se i nekoliko inspirativnih poslovnih priča – Marca Buzolica iz Plave Lagune, Vlade Lendvaja iz Hrvatskog saveza informatičara te Tomislava Anadolca i Hrvoja Bušića – tvoraca najboljeg gina na svijetu. Program su zaokružila kratka predavanja prof. Bože Skoke na temu razvoja identiteta i brenda Hrvatske, lobista Natka Vlahovića o važnosti skorašnjeg predsjedanja Hrvatske Europskom unijom te uglednog dizajnera Borisa Ljubičića na temu važnosti dizajna i stvaranja vizualnog identiteta za Hrvatsku.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.