Koncert

Povijest pokazuje da ženama nikada nije bilo lako

Sandra Hrašćanec Wigh
Foto: Privatni album
1/2
01.05.2017.
u 10:38

S obzirom na izuzetnu glazbenu zahtjevnost tih pjesama, svaka čast Sandri Hrašćanec Wigh koja je uspjela interpretirati ih, i to vrlo emotivno, svojim impozantnim dubokim glasom

Austrijsko-hrvatsko društvo u Beču i njegova članica, mezzosopranistica Sandra Hrašćanec Wigh, svojim impozantnim dubokim glasom i punim spremnikom emocija pobrinuli su se da na najbolji mogući način daju svoj doprinos Godini kulture Austrija-Hrvatska 2017., što im je, prema reakcijama publike na koncertnoj večeri solo popijevki "Žene u glazbi romantizma", očito pošlo za rukom.

Izuzetno dobro posjećen događaj održan je u svečanoj dvorani Vijećnice 18. bečkog stambenog okruga "Währing".

Sandra Hrašćanec Wigh, uz klavirsku pratnju odličnog kineskog pijanista s bečkom adresom Yu Chena, uspjela je svojim zanimljivim i originalnim interpretacijama pjesama Luise Erdödy Lios, Dore Pejačević i Mathilde Wesendonck, koje je uglazbio njemački skladatelj Richard Wagner, stvoriti poseban ugođaj u dvorani.

Gošća koncerta bila je violinistica Qian Liu, a kroz program je vodila dr. Susan Milford, napomenuvši kako je emancipacija žena u Beču započela upravo u 18. bečkom okrugu.

Goste je uvodno pozdravio predsjednik Austrijsko-hrvatskog društva u Beču i zastupnik u austrijskom saveznom parlamentu Nikolaus Berlakovich, istaknuvši kako povijest pokazuje da pripadnicama ljepšeg spola nikada nije bilo lako. Kao glazbenicama i skladateljicama zabranjena su im javna djelovanja.

"Da nije bilo tako, svijet klasične glazbe danas bi izgledao posve drukčije", naglasio je Berlakovich, napomenuvši kako je nekim ženama, mahom plemićkog porijekla, ipak uspjelo izboriti se za svoj status na europskoj glazbenoj sceni, kojom su dominirali muškarci. Dvije od njih su Luisa Erdödy Lios i Dora Pejačević.

"Sretna sam da sam upravo u Godini kulture Austrija-Hrvatska imala priliku izvesti najvažnije pjesme Dore Pejačević na tekstove poznatih europskih pisaca, poput Karla Krausa, R. M. Rilkea i F. Nietzschea", priznala je Sandra Hrašćanec Wigh.
 
Istaknula je kako je ovaj koncert, koji promovira i pjesme Luise Erdödy Lios "važan doprinos očuvanju austrijske kulturne baštine".

Na događaju su u cijelosti izvedene skladbe Mathilde Wesendonck – jedini ciklus simfonijskih pjesama koje je uglazbio Richard Wagner, a koje su mu poslužile i kao studija za njegovu reformatorsku operu "Tristan i Izolda". 

S obzirom na izuzetnu glazbenu zahtjevnost tih pjesama, svaka čast Sandri Hrašćanec Wigh koja je uspjela interpretirati ih, i to vrlo emotivno, svojim impozantnim dubokim glasom. 

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije