Naslovnica Vijesti

Povijest pokazuje da ženama nikada nije bilo lako

S obzirom na izuzetnu glazbenu zahtjevnost tih pjesama, svaka čast Sandri Hrašćanec Wigh koja je uspjela interpretirati ih, i to vrlo emotivno, svojim impozantnim dubokim glasom
01. svibnja 2017. u 10:38 0 komentara 229 prikaza
Sandra Hrašćanec Wigh
Foto: Privatni album
Pogledajte galeriju 1/2

Austrijsko-hrvatsko društvo u Beču i njegova članica, mezzosopranistica Sandra Hrašćanec Wigh, svojim impozantnim dubokim glasom i punim spremnikom emocija pobrinuli su se da na najbolji mogući način daju svoj doprinos Godini kulture Austrija-Hrvatska 2017., što im je, prema reakcijama publike na koncertnoj večeri solo popijevki "Žene u glazbi romantizma", očito pošlo za rukom.

Izuzetno dobro posjećen događaj održan je u svečanoj dvorani Vijećnice 18. bečkog stambenog okruga "Währing".

Zbor HRT-a Završen 12. Festival hrvatske glazbe Ovacije Bečana virtuoznom Zboru HRT-a, vokalnim solistima i maestru Tončiju Biliću

Sandra Hrašćanec Wigh, uz klavirsku pratnju odličnog kineskog pijanista s bečkom adresom Yu Chena, uspjela je svojim zanimljivim i originalnim interpretacijama pjesama Luise Erdödy Lios, Dore Pejačević i Mathilde Wesendonck, koje je uglazbio njemački skladatelj Richard Wagner, stvoriti poseban ugođaj u dvorani.

Gošća koncerta bila je violinistica Qian Liu, a kroz program je vodila dr. Susan Milford, napomenuvši kako je emancipacija žena u Beču započela upravo u 18. bečkom okrugu.

Goste je uvodno pozdravio predsjednik Austrijsko-hrvatskog društva u Beču i zastupnik u austrijskom saveznom parlamentu Nikolaus Berlakovich, istaknuvši kako povijest pokazuje da pripadnicama ljepšeg spola nikada nije bilo lako. Kao glazbenicama i skladateljicama zabranjena su im javna djelovanja.

"Da nije bilo tako, svijet klasične glazbe danas bi izgledao posve drukčije", naglasio je Berlakovich, napomenuvši kako je nekim ženama, mahom plemićkog porijekla, ipak uspjelo izboriti se za svoj status na europskoj glazbenoj sceni, kojom su dominirali muškarci. Dvije od njih su Luisa Erdödy Lios i Dora Pejačević.

"Sretna sam da sam upravo u Godini kulture Austrija-Hrvatska imala priliku izvesti najvažnije pjesme Dore Pejačević na tekstove poznatih europskih pisaca, poput Karla Krausa, R. M. Rilkea i F. Nietzschea", priznala je Sandra Hrašćanec Wigh.
 
Istaknula je kako je ovaj koncert, koji promovira i pjesme Luise Erdödy Lios "važan doprinos očuvanju austrijske kulturne baštine".

Na događaju su u cijelosti izvedene skladbe Mathilde Wesendonck – jedini ciklus simfonijskih pjesama koje je uglazbio Richard Wagner, a koje su mu poslužile i kao studija za njegovu reformatorsku operu "Tristan i Izolda". 

S obzirom na izuzetnu glazbenu zahtjevnost tih pjesama, svaka čast Sandri Hrašćanec Wigh koja je uspjela interpretirati ih, i to vrlo emotivno, svojim impozantnim dubokim glasom. 

Zagrebački kvartet saksofona Koncert za pamćenje Zagrebački kvartet saksofona oduševio bečku publiku Učiteljice i Tiho Orlić Božićna proslava "Učiteljice" i Tiho Orlić rasplesali Hrvate u Beču Luka Udjbinac Virtuozna vokalna izvedba klasika Luka Udjbinac s "Around Nine" oduševio bečke jazz-sladokusce

 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.