Mario Harapin

Zadovoljan poslom u Austriji, no planira se vratiti u domovinu

Sajam
Foto: Snježana Herek
1/6
15.01.2018.
u 09:31

Obojica mladih poduzetnika shvatila su da su Austrijanci gurmani i da im je posebno važno dobro pojesti i popiti

Dvojica uspješnih hrvatskih poduzetnika u Austriji Martin Jurić i Mario Harapin te Bečanima dobro poznati kuhar Ivan Jušta i njegova supruga Ivana priredili su u subotu poslijepodne na bečkom turističkom sajmu za odmor i putovanje, u sklopu manifestacije "Svijet uživanja", sjajnu promociju Hrvatske i njezine vrhunske gastro-enološke ponude.

I to ne samo pred rekordnim brojem posjetitelja nego i pred visokim dužnosnikom austrijskog ministarstva vanjskih poslova nadležnim za jugoistočnu Europu, veleposlanikom dr. Klausom Wölferom, hrvatskom veleposlanicom u Austriji dr. Vesnom Cvjetković, savjetnicom za gospodarstvo u veleposlanstvu Republike Hrvatske u Austriji Tatjanom Mrvoš te austrijskim i hrvatskim novinarima. Prisutna je bila i direktorica sajamskih priredbi Reed Exhibitions Messe u Beču Renate Dobler-Jerabek sa svojim glasnogovornikom. 

Uvod u sjajno organiziranu gastro-enološku avanturu u obliku "kuharskog showa uživo" s vrhunski pripremljenim hrvatskim ribljim te ostalim delicijama oplemenjenim istarskim tartufima upriličio je bračni par Jušta s bečkog "Grabena 30".

Dio programa bilo je i kušanje delikatesnih proizvoda iz Hrvatske na štandovima austrijskih tvrtki "AurA Delikatessen OG" u vlasništvu Martina Jurića te bečke tvrtke "Delikroat – Delikatessen aus Kroatien" na čijem je čelu Mario Harapin, mladi Hrvat s iskustvom u ugostiteljstvu i turizmu. 

Tvrtka "AurA" bavi se proizvodnjom ekskluzivnih tradicionalnih proizvoda iz Istre kao što su rakije i džemovi, autohtoni proizvodi od samoniklog ljekovitog bilja te divljeg voća ubranog u ekološki čistom okolišu na obrocima Ćićarije, bez ikakvih konzervansa i umjetnih sastojaka. 

Uz tradicionalnu bisku, medenicu i teranino, posjetitelji sajma mogli su kušati istarske rakije iz destilerije "AurA" u Buzetu od kadulje, drijena, rogača, masline, badema, divlje kruške i divlje jabuke, preko latica ruža, šipka, divljeg voća šljive, suhe smokve i metvice do travarice, medimele, grappe bianco i grappe mascato. Bio je to doista jedinstveni doživljaj. 

Kao i onaj na susjednom Harapinovu štandu gdje se okupilo mnoštvo ljudi kako bi kušalo drniški pršut, hrvatsko bio maslinovo ulje, proizvode od tartufa, kobasice, kozji i kravlji sir, crni namaz od luka, ali i čokolade i proizvode od rajčice te vrhunska vina iz Hrvatske.

Obojica mladih poduzetnika shvatila su da su Austrijanci gurmani i da im je posebno važno dobro pojesti i popiti, a da im nedostaju delicije vrhunskog dometa. Tako su odlučili uči u austrijski poslovni svijet kroz uvoz i prodaju delikatesnih proizvoda iz Hrvatske. 

"Proizvode AurA u Austriji su, ali i na drugim europskim i izvaneuropskim tržištima, prepoznati kao vrhunski brend", rekao je Martin Jurić. On, naime, govori pet svjetskih jezika i ima višegodišnje iskustvo u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu.

Mario Harapin naglasio je kako mu posao ide dobro, ali da se namjerava jednoga dana vratiti u Hrvatsku.

"Do tada pokušavam pomoći malim proizvođačima hrane i pića, malim tvrtkama, obiteljskim gospodarstvima i pojedincima iz domovine koji imaju vrhunske proizvode, a ne mogu sami izići na austrijsko tržite, da u njihovim proizvodima uživaju ne samo Austrijanci nego i naši iseljenici", dodao je vlasnik tvrtke "Delikroat". Harapin je napomenuo da mu je cilj "najbolje iz Hrvatske promovirati u Austriji".

"I hrvatski kulinarski show i degustacija hrvatskih proizvoda vrhunske kvalitete govore o posebno profesionalnom nastupu hrvatskih izlagača koji su na upečatljiv način promovirali gastro-enološku ponudu Hrvatske, ukazavši i na njezinu povezanost s Austrijom", istaknuo je austrijski veleposlanik dr. Klaus Wölfer. 

Savjetnica za gospodarstvo u veleposlanstvu Republike Hrvatske u Austriji Tatjana Mrvoš otkrila je kako su hrvatski poduzetnici Jurić i Harapin te bračni par Jušta sjajno promovirali Hrvatsku u sklopu "Svijeta  uživanja" koji se ove godine približava rekordnoj brojci od 200 tisuća posjetitelja.

"Za Hrvatsku je važno da je u Beču, uz svoju bogatu i raznovrsnu turističku ponudu, predstavila i kvalitetnu gastro-enološku ponudu", dodala je, napomenuvši kako je 2017. za Hrvatsku bila rekordna godina i da je u našoj zemlji iz Austrije upisano 1,4 milijuna dolazaka i 7,6 milijuna noćenja, što je porast od osam odnosno sedam posto u odnosu na 2016. godinu.     

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije