U Beču je u nedjelju zatvoren najveći austrijski turistički sajam za odmor, putovanja i slobodno vrijeme "Ferienmesse 2017." na kojem je u četiri dana održavanja ove specijalizirane priredbe, među više od 800 izlagača iz sedamdesetak zemalja, svoju bogatu turističku ponudu predstavila i Hrvatska.
"Na štandu od 126 četvornih metara, sjajnoj promociji domovine pridonijelo je 14 hrvatskih suizlagača koji su, uz veliko zanimanje publike, predstavili turističku ponudu naše obale i unutrašnjosti, kao i novi slogan 'Puna života'", rekao je Ranko Vlatković, direktor ureda Hrvatske turističke zajednice u Beču, dodavši da je Sajam posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja.
"Sve analize i procjene govore da će Hrvatska i 2017. godine biti, uz Italiju, vodeća na turističkom tržištu. Austrijanci već sada pokazuju veliki interes za odmor u našoj zemlji, čemu je potvrda i izuzetno rana rezervacija smještaja te povećanje između 15 i 30 posto", istaknuo je naš sugovornik.
Napomenuo je i kako Austrijanci preferiraju vlastiti prijevoz kod izbora odredišta za odmor jer im je sigurnosti najvažniji kriterij pri odlučivanju.
Prošle godine je svaki Austrijanac za odmor u prosjeku potrošio čak 2700 eura, odnosno 500 eura više od prosjeka Europske unije.
"Od čarter-odredišta najtraženije su Španjolska i Grčka. Nažalost Turska, Tunis i Egipat imaju velike probleme u vezi s potražnjom", zaključio je Vlatković.
Istodobno sa sajmom "Odmori 2017.", održane su i tri specijalizirane priredbe, sajam automobila "Auto-Show", sajam delicija "Genuss-Welt" i sajam biciklizma "Bike Village Vienna".
Uz turističku ponudu, Hrvati su predstavili i svoje gastronomske delicije i vina.
U sklopu sajma "Genuss-Welt" održan je zanimljiv i dobro posjećen kuharski show uživo, na kojem je Ivan Jušta promovirao autohtonu istarsku kuhinju i vina.
Počasni gosti za stolom bili su hrvatska veleposlanica dr. Vesna Cvjetković i direktor ureda za vanjsku trgovinu Austrijske gospodarske komore Konstantin Bekos.
Svi prisutni imali su priliku uživati ne samo u kulinarskim i enološkim specijalitetima istarske regije nego i u sjajnom načinu turističkog promoviranja Hrvatske.